 |
Aprilia (2005) |
|
| |
 |
Triumph |
|
| |
 |
Ducati |
|
| |
 |
Yamaha |
|
| |
 |
Suzuki |
|
| |
 |
Buell |
|
| |
 |
Kpek rlam+csmrl |
|
| |
 |
Tisto ;-) |
|
| |
|
|
 |
Cagiva MITO EVO |
|
Cagiva MITO EVO
2004.09.22. 14:02
Szal vgjunk bele! Elszr rnznk a mocira, mr kapsbl ltjuk, hogy egy nem minden napi gppel van dolgunk. Taln megkaphatja az eddig valaha gyrtott legszebb 125-s cmet. A tank gynyr! A sportossg az idomokon szembetl. Szp velt a htulja, taln egy nagy moci klsejt sugallja, de mgis csak egy 125-s. HA mell rakunk egy nagyobb gpet lthatjuk a mret bli klnbsget, de a laikusok sokszor nagyobb gpnek nzik. Annak idejn a Ducati 916 mintjra csinltk, de sztem annl egy kicsit szebb. Ducati nem kne, de ilyen MITO igen! Ha megint 125-st kne vennem biztos egy ilyet vennk. 150-es hts gumi htul, ami elg jl ll a gpnek.
|  | De ljnk r, ne merljnk el a klssgekben! Ha rltnk, egybl megltjuk a kormny lengscsillaptt. Ez ugye szriban nem hiszem, hogy msik 125-sn rajta van. Nem prbltam ki soha, hogy e nlkl milyenek a menettulajdonsgok, de ezzel egytt nagyon j! A moci gy ahogy van hihetetlen stabil. A kezelszervek pont kzre esnek, nagyon j helyen vannak, a mszerek jl leolvashatak. A mszerfal pont olyan, mint a Ducati. A gp hangja egy 125-shz kpest elg mly, s sztem nagyon szp hangja van, habr lehetne egy kicsit hangosabb!!!
Ha elindulunk vele, mr rezzk, hogy lent is van benne er. A power szelep nyitsa alatti fordulatszmon, is el lehet vele motorozgatni. Mindenesetre jl eltalltk, mert minden fordulatszm-tartomnyban ers. Ha elkezd forogni, akkor jn meg igazn benne az er. Hidegen, melegen nagyon knnyen indul. Ha j a blokk akkor ra szerint 180km/h-ra szguldsra kpes! Persze ez fgg attl is, hogy hny kg-os a sofr. A magam 105kg-ja+ruha alatt 170-et megy, ami sztem nem rossz! A fogyasztsa vrosban hajtsnl 6.5L, vroson kvl simn megll 5-be. Szal ez lehetne kevesebb is, de ha ez valakinek sok, akkor vegyen egy 4tem 125-s csoppert, s motorozgasson azzal! De a MITO adta adrenalint soha nem fogja megkapni!
Vrosban elg jl el lehet vele mocizgatni, de vroson kvl sajnos kevs. De ez nem is trzsra lett kitallva. Ez a gp arra val, hogy a 16 ves gyerek rrezzen, hogy milyen egy sport mocin lni, megtanul fkezni, dntgetni, gyorstgatni, vltani.
| A vlt sztem nagyon j! Rvid ton mozog s pontos! Pont olyan, mint amilyennek lennie kell egy sport motoron. A fkek is jk sztem, soha nem volt velk gondom, ell-htul Brembo fkek vannak. Stopira simn r lehet venni a masint, egykerk viszont mr nem olyan egyszer. Ahhoz sztem gyenge, de hisz csak egy 125-s.
A futmve nagyon j! Erre bizonytk az is, hogy a csizmmon a koptat elg jl lekopott., meg a gumi szln a rinyacsk eltnt. St a htulja csszklt is, mondjuk ekkor a moci szinte mr fekdt. n Avon Azaro Pro Series papucsokat raktam r, ezekkel meg is vagyok elgedve.
| A gp lshelyzete sztem knyelmes, taln csak az ember csuklja frad el, de ezt egy vrbeli sportmocis mr megszokta, ilyenek mr fel se tnnek neki.
A vilgtsa lehetne jobb is, de sztem senki ne vrja el egy mocitl, hogy gy vilgtson, mint egy aut. Meg persze minden viszonyts krdse, n szemly szerint utlok sttben vezetni, nem MITO-val, hanem gy lltalban...
A mocit tudom mindenkinek ajnlani, mert megri! Igaz 400-600eFT krl mozognak, llapot, van e rendszm rajta, s kor fggvnyben.
Tartssgrl pr sz: n a gpet 16ezerKm-el vettem, s most 25 ezer van benne. Ez alatt nem cserltem benne semmit! Csak fkbettet, meg 1-szer gumit. Igaz most romlott el benne a Power elektronika. Az alkatrsz drga mulatsg a gpbe, mivel ritka s nem is nagyon bontanak ilyen mocit.
n szemly szerint nagyon meg vagyok elgedve a gppel, igaz mindig karbantartottam, meg sokszor lemostam. Olajbl Castrol R2-t hasznlok.
| |
|
|
 |
Ide kdd a tudomny!!!!!!! |
|
| |
 |
Egyb (ht itt van jvbeli motor is,de durva)! |
|
| |
 |
Kawasaki |
|
| |
 |
Honda |
|
| |
 |
125 cm3-sek |
|
| |
 |
KTM (2005) |
|
| |
 |
Gas Gas (2005) |
|
| |
|
|