superbike
superbike
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
ATOMÓRA
 
Aprilia (2005)
 
Triumph
 
Ducati
 
Yamaha
 
Suzuki
 
Buell
 
Képek rólam+öcsémről
 
Tiësto ;-)
 
RM 125,RM 250,DR-Z400
RM 125,RM 250,DR-Z400 : RM 125,RM 250,DR-Z400

RM 125,RM 250,DR-Z400

  2004.08.26. 17:33

-

Az új motorokon mindjárt szembetűnik a szokásosnál élénkebb sárga szín. Az ülés ezzel ellentétben fekete színű, ami jól passzol a sárgához, de egy kicsit megbontja a designt. A múlt évi típusokhoz képest kívülről sok változtatás nem történt, nem úgy a tartalomban. A 125 ccm-es modell a futóművet és vázat tekintve majdnem teljesen megegyezik a 250 ccm-es társával, csak az utóbbin bizonyos helyeken erősítettek.

Az ülés kicsit keménynek tűnhet. Habár menet közben nem ezzel foglalkozik az ember. A kétütemű modelleknél változtattak a gyújtáson és a kipufogógáz vezérlő szelepen. A 125 ccm-es motor új porlasztót kapott és érezhetően megnövekedett a forgatónyomatéka kis fordulaton és később szabályoz le. A 250 ccm-es motor lényegesen finomabban reagál a gázra, de érdemes óvatosan bánni a jobb kézzel.

Az általunk próbált nagyobbik motornak főleg egyenesekben - valószínű a rossz teleszkóp beállítások miatt - beszitált az eleje és féktávokon is nagyon keménynek tűnt az első rugózás. Mind a két motoron feltűnt, hogy szűkebb kanyarokban be lehet ülni egészen a kormányig (ezt szó szerint kell érteni), ami könnyíti a kanyarodást. Kigyorsításoknál a 250 ccm-es gépnek sokszor elpattogott a hátsó kereke, nyílván a nagyobb teljesítmény vagy a be nem állított rugózás miatt.

A váltó meglepően könnyen kapcsolható, 5 sebességes. Nagyon jó áttételezésű a kuplung, kellően jól szabályozható, a megcsúsztatásokat is kitűnően tűri. A fékek Nissin gyártmányúak, a hideg, párás időben is kiválóan teljesítettek, pedig több órán át hajszoltuk őket. Valójában mindkét versenygép könnyen kezelhető és leginkább versenyzőknek ajánlható, de hobbicélra is alkalmasak.

A másik típus a DR-Z400-as verseny-enduró. Ugyanazon a pályán könnyen össze lehetett hasonlítani a kétütemű társaival. Azonnal érezhető a súlykülönbség és a jóval keskenyebb kormány. Beindítva pedig csak a botfülű nem tudja nem észrevenni, hogy négyütemű. A rugózását gyárilag jóval lágyabbra tervezték, ami kényelmesebbé teszi, de a komfortnak ára van ugratásnál és tempósabb egyenesekben.

A fék is gyengébb hatásfokú, mint a krosszgépeken, de könnyedén megállítja erősebb fékezéskor is. A szelepes szíve tartogat némi meglepetést: az ember azt gondolná, a nyomaték csak alacsony fordulatszámon nagy - mint általában a négyüteműeknél -, de ennél a típusnál ez máshogy alakul. Folyamatosan emelve a fordulatszámot nemhogy gyengül, inkább nő a teljesítmény és a kétütemű motorokkal azonos stílusban lehet vele menni. Ezért az is könnyen megbarátkozik vele, aki sosem vezetett ilyet. Mindent összevetve a DRZ400-as vasparipát inkább endurózásra ajánlhatnánk, de egy kis átalakítás után a teljesítménye alkalmassá teheti krosszozásra is.


RM125

Motor típusa 124 ccm, egyhengeres, vízhűtéses, AETC/PC, kétütemű
Száraz tömeg 86.5 kg
Első futómű nyomó csillapítás
Hátsó futómű húzó/nyomó csillapítás

RM250

Motor típusa 249 ccm, egyhengeres, vízhűtéses, AETC/PC, kétütemű
Száraz tömeg 96 kg
Első futómű hagyományos, duplakamrás 18 állásban állítható, húzó/nyomó csillapítás
Hátsó futómű központi rugóstag, állíthaó rugóelőfeszítés 18 állásban

DR-Z400

 
Ide küdd a tudomány!!!!!!!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Egyéb (hát itt van jövőbeli motor is,de durva)!
 
Kawasaki
 
Honda
 
125 cm3-sek
 
KTM (2005)
 
Gas Gas (2005)
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?